Sunday, April 7, 2013

Winner No.2 Giveaway by Redjambu Store

Hello...bloggers!!!

12 Mac 2013 lalu Redjambu Store ada buat Contest Giveaway untuk para customernya
syaratnya senang saja
cuma kongsikan pengalaman menggunakan produk VS dan BBW 
di FB Wall, Blog atau Twitter
lepas tu mention nama Redjambu FB page atau website Redjambu
then bagi link yang dikongsikan tu untuk bukti yang korg ada join
senang kan?
rugi kepada siapa yang tak join
cuma dua orang je yang join iaitu saya dan sis Sarah
saya adalah pemenang no.2
manakala sis Sarah pemenang no.1
Alhamdulillah
rezeki kami waktu itu
lain kali korg join la
dengar-dengar akan ada lagi contest
so, korg terjah la FB Redjambu Store
jangan lupa LIKE sekali ok!
kalau ada contest senang nak tahu
hehe..
saya selalu beli produk BBW body mist di sana
sebab harganya sangat murah
jom shopping!


1. Victoria's Secret Pure Seduction Set (125ml/each)
2.Victoria's Secret Legging Grey (Small)
3. Victoria's Secret PINK Soft & Dreamy (250ml)
4. Bath and Body Works Paperbag

semua orang dah tahu bau Pure Seduction macamana kan
untuk VS PINK Soft & Dreamy
baunya sweet, milky & vanilla
sedap juga la..
botolnya comel walaupun bentuk empat segi besar
I like it!
ini kira botol kedua saya dari VS PINK
yang pertama tu 125ml 
VS PINK Fresh & Clean
1 set dengan Supersoft Body Lotion dan Tin Box
VS Legging tu pula sangat selesa dipakai

total harga hadiah 
lebih kurang RM190
berbaloi kan?

so, lepas baca ni
cepat-cepat la LIKE FB page Redjambu Store


^___^




Apa kata anda? KOMEN je ...

4 comments:

  1. wah! Tahniah! bestnye. puteri dh try body wash pure seduction? ok x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih, sis. saya belum try lagi. kalau dah try saya bgtau sis, ok? :)

      Delete
  2. ok2.hehe. sbb mcm teringin nk cuba body wash vs ni. nnti bgtau tau byk buih ke x. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok, sis. kalau dah pakai saya bgtau sis yea.. sis suka yang banyak buih ke?

      Delete