Sunday, March 24, 2013

Baskin Robbins, Hello Kitty, Victoria's Secret, Urban Decay, Loco Gelato, Macaroon

Hello...bloggers!!!

dua minggu lalu saya pergi Kajang
dapat makan Aiskrim Baskin Robbins
setelah sekian lama tak makan
akhirnya dapat lagi makan

Baskin Robbins

saya pilih Cotton Candy & Chocolate
Cotton Candy paling sedap!
mesti cuba

lepas tu pergi KL pula
shopping sikit-sikit
paling best dapat pergi Pavilion
dah lama nak ke sana tapi tak kesampaian
syukur akhirnya sampai juga
misi saya tak lain tak bukan nak pergi
Hello Kitty counter di Parkson Pavilion
hehehe...

mula-mula masuk Sephora dulu
nak cari perfume Vera Wang tapi tiada
tengok harga perfume di sana sama je macam tempat saya
murah sikit di tempat saya la
hehe..
kira nak beli Taylor Swift Wonderstruck Enchanted perfume
tapi tak jadi sebab nak save bajet
untuk Vera Wang perfume mana la tau tempat lain ada
akhirnya saya beli Urban Decay 24/7 Concealer saja

Urban Decay 24/7 Concealer (DEA)

lepas tu pergi Hello Kitty counter di Parkson
nak beli Hello Kitty Diamond yang full size 1 set
tapi bajet tak mengizinkan la pula
takpa next time saya akan beli juga
SA Hello Kitty di sana sangat friendly
dia layan saya dengan baik
saya dah cuba hidu Hello Kitty Diamond dengan Hello Kitty Black Magic
saya lebih prefer kepada Hello Kitty Diamond
saya beli Hello Kitty Kitty Cat Body Wash
ingatkan dapat Hello Kitty Paperbag
saya tanya la macamna nak dapatkan
SA cakap kalau pembelian RM100 ke atas baru la dapat
saya tambah lagi 1 item iaitu Hello Kitty Diamond mini
tak dapat beli yang full size, beli yang mini dulu pun jadi la
so..cute!

Hello Kitty
 

Name : Kitty Cat
Body Wash 300ml
Scent : Cherry

comel kan Kitty Cat?
paling tak sangka saya dapat Cherry
walhal saya tak tahu pun 
sampai rumah baru la tahu


Hello Kitty Diamond EDT

Hello Kitty Diamond with Hello Kitty Paperbag



sebenarnya Hello Kitty Diamond mini ni ada 3 jenis

1st Edition : Hello Kitty Diamond White
2nd Edition : Hello Kitty Diamond Blue
3rd Edition : Hello Kitty Diamond Pink

mereka ada juga jual Hello Kitty Diamond mini set
harga RM199
oh, saya tak jadi beli
dengan harga begitu better beli yang full size
cuma tambah je sikit saja lagi


Chocolat World
Macaroon

pertama kali makan macaroon
sedap juga tapi manis
saya suka yang oren
yummy!


Loco Gelato
Stick

perisa kegemaran saya ialah Cherry!
ada isi Cherry
double yummy!

dua kali tau pergi Pavilion
pagi dan petang
waktu petang tu kira rezeki saya la
nak tahu apa?
saya tak ingat yang Victoria's Secret ada di Pavilion
kahkahkah...
bila nampak orang bawa paperbag Victoria's Secret, saya pun hairan sekejap
selepas lunch, makan di food court je
nak cari Pizza Hut dah tak larat
lunch pun dah lewat sangat jam 3 petang
food court amat mendukacitakan
dah la mahal tak sedap pula tu
huhuhu...
saya pun pergi la keluar ikut jalan belakang
naik escalator
keluar ja
then, bamm!
depan mata Victoria's Secret punya kedai
I feels like oh my!
happy sangat-sangat


Victoria's Secret

saya sebenarnya nak sangat beli Pure Seduction Blush
malangnya mereka tak jual
pusing-pusing sampai bingung nak beli apa
saya cuba tester beberapa perfume di sana
saya sempat cuba Sexy Little Things Heartbreaker, Victoria's Secret Angels
saya berkenan Sexy Little Things Heartbreaker
wangi!
nak beli tapi tahan nafsu dulu
sebab saya nak sangat beli satu VS pouch ni
sampai sekarang terbayang
menyesal tak beli
kalau dah terbayang-bayang itu maknanya mesti beli
harap-harap saya dapat pergi sana lagi nanti

saya cuma beli Victoria's Secret Bombshell body mist yang kecil je
saya dah tahu baunya sebab sempat cuba masa sampai di KLIA Airport
pada saya, baunya tak la best sangat
baunya familiar la tapi tak ingat perfume apa 
hairan juga sebab ianya best seller
yang lebih menghairankan saya beli juga
hahaha
Bombshell yang size kecil ja saya beli
lagi pun saya belum ada
yang saya nak tu tiada size kecil
so, faham-faham la harganya kann...
lagi pun hampir semua VS Fantasies body mist saya dah ada
ada yang baru pun tak best sangat
beli pun sebab khuatir tak sempat beli di KLIA Airport
tapi menyesal lagi sebab harga Victoria's Secret di KLIA Airport
jauh lebih murah dari di Pavilion
masa nak pulang, sempat cuba beberapa perfume
di KLIA Airport
(hohoho... ingatkan tak sempat)
tu la menyesal tak sudah-sudah
antara yang saya cuba Hello Darling, Midnight Dare, Coconut Passion,
Vanilla Lace,
Noir Tease, Dream Angel Heavenly dan Very Sexy Touch
nak try Very Sexy(Red) tapi tiada
bagi saya yang best Dream Angel Heavenly, Noir Tease dan 
Very Sexy Touch(Pink)

woah, berderet saya cerita
sabar la yea..
hehehe...

**tak sabar nak cuba Very Sexy (Red) & Dream angel Heavenly** 

bye...

^___^


Apa kata anda? KOMEN je ...

7 comments:

  1. sbar jgkla sy yg mmbca ni..heeee..dahsyatla awk..semua yg awk try semua ingt..ingt lg haritu sy p kedai perfume try bau bbrapa jenis je dh penin..haha..trus bli yg mna mmg sy dh aim ja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...tahan hati je kan baca entri saya ni? saya suka perfume dan suka test. selagi tak kena ikut2 oleh SA, selagi tu saya boleh try kesemuanya. saya pun hairan juga boleh ingat semua. hehe..

      Delete
  2. Jealousnya (>______<)" macam2 PP beli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. beli ikut bajet cukup-cukup je, lin. hehe... :)

      Delete
  3. Such a great post! This diamond kitty is beautiful! : )

    ReplyDelete
  4. Terima kasih infonya gan.
    Lumayan buat nambah wawasan.

    Gema Parfum :
    Harga Victoria Secret Parfum.

    ----------

    ReplyDelete