Saturday, March 9, 2013

We Luv Peplum & Losyen Mustajab Jasmin Scent

Hello...bloggers!!!

semalam dah dapat baju peplum
yang saya hantar semula untuk dibaiki zipnya yang rosak
saya pilih warna Royal Blue 

Kurung Peplum

saya suka kaki peplumnya yang flowy
walaupun pilih size paling kecil
tetap juga besar dari badan
nak kena repair lagi
kain style duyung
kena lipat 2-3 kali sebab terlalu panjang
haih~~

Harga : RM100

Lotion Mustajab


Pati Halia dengan Jasmin

 sedap sangat baunya!
saya pakai semasa nak tidur
sungguh nyenyak saya tidur 
kan saya ni insomnia
bila sapu, rasa panas-panas dan bau jasmin yang sedap
memang lena sekali saya tidur
sebelum ni tak suka losyen mustajab sebab bau
minyak angin yang buat hidung saya tidak selesa menghidunya
kali ni Dunia Herbs mengeluarkan produk
losyen mustajab yang ada pewangi
ada 3 jenis
Jasmin, Rose dan Pomegranate


Kegunaan : 

- losyen serbaguna
- urutan seluruh badan
- sapuan pada tempat bermasalah
- sesuai untuk seisi keluarga
- kegunaan luaran sahaja


Cara Penggunaan :

- sapukan pada tempat yang bermasalah dan urutkan 
secara perlahan-lahan
- boleh digunakan sekerap mungkin
- untuk lebih kesan yang cepat, sapukan setiap kali sebelum tidur
- tidak berminyak dan mudah menyerap

korg try la
best...

**lepas ni nak beli 2 scent lagi
mama saya pun suka!

^___^


Apa kata anda? KOMEN je ...

6 comments:

  1. kcik sgt awk ni..sy pun nk beli yg pomegranate..smala mcm awk..xsuka sgt bau minyak angin..

    ReplyDelete
  2. hahaha..apa boleh buat. lotion mustajab ada pewangi ni best! :)

    ReplyDelete
  3. puteri, peplum ni strechable ke? mcm baju orang dulu2. cantik n vintage. tp sis takut x muat.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sis, peplum royal blue tu jenis kain valentina crepe. jenis satin biasa. tidak strechable. ada satin jenis berkilat kan. saya ada kain satin jenis berkilat. pada pandangan mata saya cantik. tapi ada orang tak suka satin berkilat. peplum ni design vintage keluar balik. mak saya banyak baju dulu2. nak juga pakai tapi mak saya zaman muda dulu pinggangnya terlalu kecil. size 32 kot sebab saya size 34 tak muat la. hua...

      Delete