Saturday, January 26, 2013

My Style Fashions : High Low Shirt, Peplum & Shoe

Hello...bloggers!!!


High Low Shirt

High Low maknanya
depan pendek manakala belakang panjang sikit
cover bahagian punggung
material sangat lembut dan selesa
bahagian biru gelap tu cotton lembut
corak tu kain tipis

 Peplum Slim Waist Blouse

Peplum Slim Waist Blouse kedua yang saya beli
pertama tu warna orange
boleh tengok di sini
saya sangat suka tu sebab beli lagi
pakai hitam nampak elegan
kan hitam itu menawan
nak nampak stylo pakai la dengan belt
ramai kawan puji bila saya pakai 
(thanks all!)
saya pakai dengan jeggings
dan kasut di gambar last entri ni


 Elegant Lace Dress

material lace sangat lembut
kena hati-hati bila pegang
mudah tertarik
belum cuba lagi tapi ada lining pun tetap nampak tipis
saya beli sebab nak pakai dengan skirt maxi
hehehe

Peplum with Ribbon (Royal Blue)

pada mulanya memang saya nak beli tapi warna hijau
dalam gambar hijau nampak matching dengan warna reben tu
biru macam kurang sikit
ukuran pula saya was-was takut besar
saya terus batalkan niat nak beli
bila chat dengan Mr.bf
saya bagi link minta pendapat baju peplum tapi yang lain la
tiba-tiba Mr.bf bagi link pada saya yang peplum biru tu
dia kata cantik sesuai untuk saya
dia nak tengok saya pakai bila jumpa nanti
tapi saya berkeras juga tidak mahu!
last-last saya beli juga
hahaha
nak surprise konon
bila dah sampai baju tu
syukur sangat ukuran baju tu sesuai dengan saya



comel kan?
boleh pakai dengan jeggings atau leggings
saya nak pakai masa nak celebrate hari jadi saya nanti
hehehe



nak panggil apa kasut ni ah?
apa-apa saja la
kasut ni sangat selesa tau
sebab di belakang dekat tumit tu design rendah
maksudnya kaki tidak akan melecet punya
selalunya kasut flat mesti buat kaki melecet
terpaksa pakai plaster dulu lepas tu baru pakai
now, senang dah
geliga betul orang design kasut ni
thumbs up!


^___^


Apa kata anda? KOMEN je ...

6 comments:

  1. Replies
    1. terima kasih, kak mia. hehe.. saya tak try lagi baju tu. harap-harap la ok. :)

      Delete
  2. so pretty la sume baju2 puteri ni. nice choice. :)

    ReplyDelete
  3. tringin nk beli peplum tp xjmp2 lg yg sesuai..huhu..lace dress tu mmg cntik..Shu pun brniat nk beli tp mmg btul ckp Puteri Panda, ada lining pun still jarang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramai seller jual peplum sekarang. semuanya cantik belaka. kena pakai inner kalau nak pakai lace dress tu. :)

      Delete