Sunday, January 20, 2013

Review : Cosmoderm Tea Tree Oil Anti Blemish X-press

Hello...bloggers!!!

pernah tak korg mengalami atau lebih tepat lagi merana
kerana ditumbuhi jerawat degil tetapi tidak mahu keluar bila dipicit?
mau panggil apa sebenarnya kalau jerawat jenis tu ah?
saya merana dengan jerawat jenis tu tapi
yang hairannya cuma kat leher saja
mungkin berpunca dari rambut kali kan..
sebab saya ni tak suka ikat rambut
ngehehehe

bermacam jenis ubat dan krim jerawat saya cuba
minyak batu la.. Clinelle la.. OXY la..
(jerawat biasa-biasa tu berkesan la)
tapi jerawat degil tu tetap tidak mahu hilang
saya malu berhadapan dengan orang
nanti orang fikir love bite la pula.. haha
tapi hakikatnya bekas jerawat yang saya picit menjadi kehitaman
saya ni pantang nampak jerawat mesti mau picit
so, saya cuba la satu produk ni iaitu

Cosmoderm Tea Tree Oil Anti Blemish X-press

ternyata memang berkesan!
hari pertama cuba pakai siang dan malam
bekas luka akibat picit jerawat degil tu terus kering
wow, ini suatu petanda yang bagus!
so, saya cuba lagi sapu tiap hari
kurang seminggu bekas kehitaman(luka kering) tu beransur cerah
sekarang, hanya seminggu lebih saja bekas hitam tu 95% cerah
tinggal sikit saja lagi
dan paling best adalah baki jerawat degil(tumbuh banyak dalam satu kawasan)
yang saya tidak picit tu pun sudah reda dan hampir tiada

tiada kata yang saya boleh ucapkan hanya
Alhamdulillah
syukur sangat-sangat kepada Allah
dah lama saya alami masalah ni
akhirnya jumpa juga penawarnya

Cosmoderm
Tea Tree Oil Anti Blemish X-press



saya pun dah membebel dengan panjang
so, boleh la klik gambar di atas 
untuk lebih jelas

My Rating : 10/10

I recommend this for sure!


Selamat Mencuba

^___^




Apa kata anda? KOMEN je ...

13 comments:

  1. Ini semua jenis jerawat boleh ke? Klau ye nak bg bf try. dia ada banyak jerawat.. Kesian dia.

    kat Mana nak beli ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. InSha Allah, semua boleh. yg penting ikut cara penggunaannya. better wiida suruh cuba cleanser Cosmoderm sekali dgn Cosmoderm X-press ni. boleh beli di Guardian. :)

      Delete
  2. Waaa nk try jgk lah byk parut dkt hidung huuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau parut jerawat InSha Allah boleh hilang. cuba la. paling best ianya Halal. :)

      Delete
  3. utk jerwat pkai mycin t3..xbrkesan..utk parut pakai mederma..pun xberkesan..nk try yg ni la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. InSha Allah, berkesan. yg penting usaha. manatau sesuai? :)

      Delete
  4. Replies
    1. dah lupa la.. cuba tengok di Watson atau Guardian.:)

      Delete
  5. br jew bli td kt Farmasi...hopefully ok la..=)
    td bli RM 18.90 =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. RM18.90 untuk 10ml? In Sha Allah sesuai.:)

      Delete
  6. hai muka awak tu jd whitehead ke yg org panggil jerawat nasik? i ada prob tu skng sedih sgt xtau nk guna apa bg hilang :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi, Syuhada. Tak pasti la tapi jerawat yang susah nak keluar w/pun dipicit. Hehe. Cosmoderm tu berkesan untuk sementara saja. Saya dah tak pakai lagi. Sekarang saya amalkan produk Shaklee. Alhamdulillah, berkesan. Jerawat susah nak tumbuh dan parut hitam pudar. Kalau nak order, boleh email saya. :)

      Delete
  7. Shaklee yg khas utk jerawatvapa ye sis

    ReplyDelete