Sunday, February 3, 2013

My January!

Hello...bloggers!!!

Januari lalu
saya berpeluang merasa Chatime
wohoo...
saya baru tahu yang Chatime ada di tempat saya
so, pada birthday saya request sama Mr.BF untuk pergi sana


sebelum beli Chatime
saya singgah sekejap ke Guardian, City Mall
agak lama juga saya tidak ke City Mall

masuk je ke Guardian
matlamat saya cuma nak ke booth Hello Kitty
saja la nak tengok-tengok mana la tahu ada yang berkenan
then, teka apa saya jumpa?

Hello Kitty Anti-Bacterial Hand Sanitiser
yippie!!!
puas saya mencari di setiap Guardian
akhirnya jumpa juga di City Mall

Hello Kitty Anti-Bacterial Hand Sanitiser


L - R : I Love Grapefruit , I Love Green Apples

saya suka bau I Love Grapefruit
yummy!

Hello Kitty Anti-Bacterial Hand Sanitiser ni
Mr.BF yang bayarkan (tak minta pun)
hehe...
kira salah satu hadiah untuk birthday la katakan

selepas lunch di Pizza Hut
makan Smart Lunch (Hawaiian Chicken, Soup & Pepsi)
dengan Arrabiata Spaghetti, Soup dan Passion Fizz
kami jalan-jalan
tengok harga handphone
keluar masuk kedai
then, berkenan dengan beg VOIR

VOIR


beg baru lagi (New Arrival)
dapat harga diskaun 50% khas untuk member sahaja
yeah..

saya gantung Hello Kitty hand sanitiser pada tali beg tu
kawan-kawan kata comel
(kembang sekejap)
kahkahkah

lepas puas jalan-jalan
kami pergi Starbucks pula
nak claim 1 slice birthday cake tapi dah tak larat
masih kenyang
nasib baik 3 bulan baru expired

saya order Java Chip Frapp (Venti)
guna 50% voucher yang terakhir
minum sambil online

******

Vincci



murahkan?


That's all

^___^


Apa kata anda? KOMEN je ...

4 comments:

  1. OMG!!! I need to go to Vincci and Voir right now! haha. But then, kena puasa shopping la sbb dh spent byk this month :( sedih.... best nye shopping haul awk and your day. Happy Birthday sayang~ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang Vincci dan Voir sale kaw2 sempena CNY. hehe.. saya pun kena stop shopping da untuk bulan Feb ni sbb nak beli handphone. ngeh.. thank you, dear. wiida la kawan blogger pertama wish Happy Birthday to me. :')

      Delete
  2. Happy Birthday dear :)

    wewitt! dh try Chatime..awk try yg mna? sedap x? nmpak jgk sanitizer hello kitty kt guardian..nsb baik xminat..xla rsa nk beli..aduh! trgugat tgk shopping haul awk..tp sy kna jimat2 ni..next year bru blh start shopping sakan blik..heeeee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya try Roasted Milk Tea with Rainbow Jelly dan Horlicks Smoothie with Red Bean. dua2 sedap. nak bandingkan milk tea Chatime dgn Yoyo(famous di Sbh), dua2 pun sedap. masing2 ada keistimewaan tapi saya lebih suka rainbow jelly Chatime sbb lebih kenyal. hehe.. packaging & holder hand saitiser Hello Kitty ni sama dgn BBW. harga pula jauh lebih murah b'banding BBW. best dpt yg murah. kualiti sama saja dgn yg mahal. next year? haha... saya tahu! :)

      Delete