Sunday, October 28, 2012

#4 Non-Beauty : I'm Waiting! part 2

Hello...bloggers!!!

korg ingat tak entri saya sebelum ni mengenai 
beberapa hadiah yang saya masih tunggu-tunggu kena hantar?
cuba baca di SINI
sebenarnya saya nak tunggu genap sebulan baru nak meroyan
tapi pucuk dicita ulam mendatang
mereka mesej saya pula
al-kisahnya
semalam saya dapat mesej dari
Laura Mercier
yang parcel saya kena kembalikan semula sebab alasan courier tidak hantar ke alamat P.O.Box
what!!??
saya terfikir juga hadiah besar mana saya dapat ni
sehingga kena menggunakan khidmat courier?
saya ingatkan dapat hadiah kecil je yang boleh di hantar oleh pos biasa
tu sebab saya guna alamat P.O.Box
tapi yang musykilnya
Skynet & GDex dapat pula hantar parcel guna alamat P.O.Box saya
kalau tak dapat pun mereka akan call saya tanya di mana mereka boleh hantar
dan pada hari mereka call tu juga parcel sampai kepada saya
ada lagi ke khidmat courier yang lain?
ermm..
FedEx punya prosedur macamana?
ada siapa-siapa pernah guna khidmat FedEx tak?
.....
ok, ini hadiah satu lagi tu
Cyber Colors 24hr Eyebrow Duo
sebulan lebih dah saya tunggu
terbaru 14 Okt saya komen kat fb page mereka
tanya bila mereka nak pos?
time tu juga mereka balas bagitau yang mereka dah pos
*cepat pula respon*
ok, saya tunggu tapi takde juga
25 Okt saya tanya balik berapa no.tracking saya?
sampai sekarang no respon
sabar je la.. 
......
next, saya tengah tunggu beauty box ke-2 saya sampai
*bukan box sebelum ni tau*
kali ni saya tak nak mengharap sangat apa isi di dalamnya
nanti macam sebelum ni pula
hampeh
......
then, ada lagi beberapa parcel
Mini Dupe Clear Cube
dan
Benefit b.right Introductory Kit

will update later

******

- Selamat Hari Raya Aidiladha -
to all Muslims readers out there!

^___^




Apa kata anda? KOMEN je ...

4 comments:

  1. Sabar ye Puteri. mcm manapun diorang punya syarikat kan dh ade nama yg besar. memalukan la klu x bole nk pos. sedangkan kita pun dh melabur wang ringgit lebih dari harga pos tu utk support diorang. tp even kita x pnh beli pun, tapi bila niat diorang nk bg hadiah tu bg je la. x perlu berkira sgt. klu ikut tempoh tu mcm lama sgt, sbb hadiah maybelline yg sarah dpt dulu x smpai bape hari dh dpt. klu mslh P.O Box mcm xde kena mengena je Puteri. mcm pelik je. ape2pun pihak courier tu mesti call kita punya klu ade ape2hal yg diorang nak bagitau

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la pasal. mcm pelik pula alasan P.O.Box tu. sebelum ni sampai juga w/pun guna alamat P.O.Box. saya nak tengok courier mana la mereka guna tu. hmm.. memang lama sangat, sis. sikit lagi saya mau mengamuk. hahaha...

      Delete
  2. let me guess? another beauty box? BBF ke.

    ReplyDelete