Sunday, October 21, 2012

#2 Recipe : Kuih Durian

Hello...bloggers!!!

resipi kali ni saya nak kongsi kepada korg semua ialah Kuih Durian.
pernah dengar tak?
pernah makan?
pernah cuba buat?
senang dan mudah saja membuatnya
tapi kali ni takde gambar la yea sebab durian kat tempat saya sangat la mahal.
huhu..
kalau kami beli durian, saya suka kalau buat kuih.
sungguh sedap jika minum bersama kopi.
yummy!

Bahan-bahan :

1. tepung gandum
2. durian
3. air
4. sedikit garam
5. sedikit gula

Cara membuatnya :

korg tahu kan cara buat kuih pisang goreng?
hah! macam tu la cara membuatnya.
mudah kan?
kalau saya goreng kuih durian nanti baru saya update gambar, ok!


Selamat Mencuba!

^___^



Apa kata anda? KOMEN je ...

4 comments:

  1. yummm yummm...nak try ah nanti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti buat review yea, kak. saya tiada gambar la nak kasi tengok. hehe... kalau durian isinya oren/kuning pun sedap dibuat kuih. try la. sedap! ^___-

      Delete
  2. cer buat kuih cekelat lak..na xmkn durian ni pastu post gambar skali taw hehehe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jna x makan durian ke?
      boleh2. nantikan entri akan datang. ^___^

      Delete