Wednesday, October 10, 2012

#3 Non-Beauty : Special invitation from SILKYGIRL

Hello...bloggers!!!

wah, tajuk entri tu melampau la pula ada perkataan 'special'.
hehe...
sememangnya 'special' bagi saya.
kenapa?
sebab hari ni saya dapat jemputan dari SILKYGIRL untuk pelancaran produk terbaru mereka nanti.
sangat-sangat teruja tau!
ye la...
bukan senang nak dapat jemputan macam tu.
lebih-lebih lagi buat pertama kali. 
saya sangat gembira bila dapat jemputan tersebut.
tapi malangnya saya tak dapat pergi.
sedih sangat-sangat.
Allah saja tahu.
dah la produk terbaru dari SILKYGIRL tu memang 'jiwa' saya.
produk apa tu?
mesti korg nak tahu kan...
produk tu adalah.....
perfume
ulang sekali lagi..
PERFUME
siapa tak teruja kan?
botolnya... comel sangat!
semuanya ada 5 jenis.
InnocentSunshineLovelyCharmingBold
kalau korg tengok mesti korg pun nak dapatkannya.
saya mesti dapatkan kesemua perfume tu nanti.
M.E.S.T.I
tunggu kau!
modetamakmelanda
lagi hebat pelancaran tu nanti diadakan di sebelah kedai yang memang saya nak sangat pergi juga.
nyum-nyum...
oh why!!!
kenapa menyeksa batinku...
ok, la...
bye-bye.......


MODE : sedihyangteramatsangat


Apa kata anda? KOMEN je ...

15 comments:

  1. nak pergi~~~~~~~~~~~! (T________T)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun nak...tapi tak dapat!!! uwaa... T___T

      Delete
  2. Tahniah Puteri! satu perkembangan yg menarik tu sbb Silkygirl bg jemputan. bkn sume yg dpt, sedangkan sis bt blog dari 2011 smpai skang xdpt jemputan dri Silkygirl. haha. cuma ade dari Maybelline dgn syarikat minyak wangi dari Paris, ape ntah namenya. x dpt pegi juga. mmg sedih. tp fikir2 xde rezeki. ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih, sis. saya nak sgt pergi tapi tak dapat. sedih sangat. wow, Maybelline. bestnya.. apa nama syarikat minyak wangi tu, sis?

      Delete
  3. sab pun dapat! omg omg! and sab pergi! boleh jumpa kat sana!!! omg excited!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. sab, saya tak dpt pergi. sedih sgt. niat kat hati nak jumpa sab sebab saya tau sab mesti ada di sana tu nanti. takpe la. nanti sab post gambar2 sab kat blog yea. ^___^

      Delete
    2. ala.... :( hope next time kita dpt jumpa ok!

      Delete
  4. congratsssss so will wait new update bout the invitation yeayy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you, Jna. saya tak dapat pergi. T___T

      Delete
  5. Dapat special invitation tapi kenapa sedih ? =(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi, crow nick. saya sedih tak dapat pergi sebab jauh. T___T

      Delete
  6. sape yg dapat pergi tuh.. jumpe kat sane yer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai, illy.
      wah, bestnya illy dapat pergi. jgn lupa share mengenai event tu nanti yea..^___^

      Delete