Tuesday, August 6, 2013

Beauty Box berharga RM9?

Hello... bloggers!!!

Taken : Modbox Facebook


Modbox berharga RM9?

Oh, ya ke?

Wow, menarik!

Modbox dah sampai tapi tempat kawan saya. Yippie!
Saya akan review bila dah dapat, ok?

Saya pernah subscribe Modbox sebelum ni.
Boleh rujuk entri yang lama. Selepas itu, saya stop beli Beauty Box
sebab terlalu banyak dan tak semua saya pakai pun.

Modbox kali ni ada kelainan sikit. Selain harganya cuma RM9,
kita boleh pilih sendiri produk yang kita nak. Walaupun tiada
kejutan tapi rasanya pilih apa yang kita nak lagi best. Weee...


Nak tahu apa yang saya pilih?


Tunggu.......


^___^




Apa kata anda? KOMEN je ...

2 comments:

  1. rm9? nk subcribe jgkla cmtu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya, RM9 tapi tak termasuk postage. tak lebih RM15 untuk West Malaysia.;)

      Delete