Sunday, May 26, 2013

Haul : elf Sudio Stipple Brush, elf Bronzing Brush, elf Mechanical Eyelash Curler, elf Healthy Glow Bronzer & elf Zit Zapping Concealer

Hello... bloggers!!!

e.l.f singkatan bagi eyes lips face
mesti semua dah tahu pasal jenama ni
ekonomi dan kualiti bagus
sesuai kepada yang baru nak bermain makeup
oh, yang pro pun boleh


elf studio Stipple Brush (Left)

This Taklon brush can be used with wet or dry
products. Perfect for adding definition to checkbones
or highlighting with soft layers.

Use with any face product such as
foundation, powder, blush, etc to build 
your coverage from sheer to heavy.

CARE INSTRUCTIONS
Cleanse regularly with the elf Studio Daily Brush Cleanser
and elf Studio Daily Brush Shampoo to 
maintain perfect color application and to increase
the longevity of your brush. Absorb excess moisture 
with a towel, reshape hair and lay flat to dry. 

Price : RM16.00

**I recommend this!**


elf Bronzing Brush (Right)

This unique three-in-one brush allows for
precision application of blush, bronzer and all other 
multi-purpose dusts and loose powders.

Price : RM7.00


Antara kedua-dua brush ni saya lebih suka elf Studio Stipple Brush
sebab ianya sangat lembut. sesuai jika nak pakai foundation.
foundation nampak rata gitu.
elf Bronzing Brush pula bulunya agak kasar sikit. so, saya tak berapa
suka tapi terpaksa juga guna. ye la takkan beli tapi tak guna kan?




Healthy Glow Bronzer - Luminance

Price : RM7.00


hasilnya cuma ok tak
wow sangat tapi saya suka juga. kalau nak
nampak kesan shimmer yang natural, boleh la cuba yang ini.



Healthy Glow Bronzer - Sun Kissed

Price : RM7.00


saya paling suka Sun Kissed. warnanya cantik.



elf Zit Zapping Concealer - Corrective Green

Price : RM12.00

Fight and prevents acne with the unique blend
of Salicylic Acid, Tea Tree and Camphor.
Minimizes pores, hides and conceals zits.

Uses :
For the treatment of acne
Helps prevent new acne blemishes



setakat ni, ok je. mengeringkan jerawat dan
membantu menutup parut jerawat.



elf Mechanical Eyelash Curler

Price : RM7.00


Tips : Use the eyelash curler before applying
mascara to avoid damage to lashes. 


saya suka eyelash curler ni. bulu mata jadi melentik dengan
cantik. suka pada design pemegangnya. 

**I recommend this!**


Terima kasih kepada sis Sarah sebab tolong carikan
seller yang jual produk elf ni. muah muah
saya sangat puas hati
sebab harganya murah dan berpatutan.

saya lebih suka jika sesuatu produk tu dalam packaging.
dah la dalam packaging, murah pula tu.

selain elf ada banyak lagi jenama antaranya
NYX, eos, Benefit, Urban Decay, Stila, Tarte,
Milani, Real Technique dan sebagainya.


Boleh beli di sini ---->> sgDrugstore


Happy Shopping!


^___^


Apa kata anda? KOMEN je ...

6 comments:

  1. meh bg sy link seller ni..slalu nk bli produk elf ni tp slalu out of stock..

    ReplyDelete
  2. murah lah harga brushes tu selalu diorang jual 20 lebih

    ReplyDelete
  3. muah muah juga kt puteri. haha. bestkan kedai tu. akhirnya puteri beli dulu, sis yg x beli2. hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. best, sis. terbalik pula kita.. haha..

      Delete