Friday, March 21, 2014

[Part 3] : LUSH Haul!

Hello... bloggers!!!

Kali ni nak cerita pasal LUSH yang rosak tu.
Dah kena ganti tapi ada masalah lagi.
Tak tahu la mau cakap apa.
Kalau la di beri sumpahan tu menjadi, memang saya dah sumpah!

Bayangkan la mereka ganti cuma 2 benda je?
Tahu la yang lain tu tak rosak teruk tapi sepatutnya mereka bertanggungjawab la!
Nampak sangat mereka tu kedekut dan langsung tak jaga hati customer.
Saya bayar tau bukan dapat barang percuma.

Ganti pun ambil masa.
Percaya tak kalau saya cakap 2 minggu baru sampai.
Singapore saja pun! Bukan USA atau jauh dari Singapore.
Bagi no.tracking pada 4 Mac 2014.
Saya pun expect la akan sampai dalam 2-3 hari. Tapi tiada.
Saya track lagi pada 10 Mac 2014, parcel tu masih di Singapore. WTF.
17 Mac 2014 baru saya terima. Dapat je terus buka.
Nak tahu apa jadi pada parcel tu?



T-T







Lekat tape pun masih lagi leaking sebab apa!?

2 minggu baru sampai!




Sedih betul tengok POPCORN lip scrub ni.

T-T



Ini la yang saya mahu. Balut dengan kertas.


Tengok POPCORN lip scrub pada keesokkan harinya.






Tak tahu la nak cakap apa. Sedih sangat!

T-T






Kali ni kepala Mr. Snowman dalam keadaan baik.


Kalau la LUSH tu tidak mengambil masa untuk sampai,
rasanya tak akan jadi leaking.
2 minggu ok!
Mana tak leaking kan?
Gula kastor beb, mesti la cair!

Bila email beritahu pasal ni, mereka seolah-olah tiada perasan!
Tahu minta maaf saja. Ya, say sorry memang la senang.
Langsung tidak bertanggungjawab.
Sekurang-kurangnya pulangkan la duit saya! WTF.

Satu lagi, saya ada menang contest LUSH SG.
Minta jasa baik supaya mereka poskan hadiah shower gel 100g tu.
Nak tahu apa mereka cakap?
Mereka akan hantar tapi kena beli LUSH dulu.
Maksudnya mereka akan hantar sekali dengan pembelian LUSH. WTF.
Ketara sangat tak nak bagi. Boooo...
Dah la servis teruk, kedekut nak m****s.


To LUSH Singapore, I totally disappointed on you!




Apa kata anda? KOMEN je ...

6 comments:

  1. oh..no! sakit jantung sarah tgk. kadang2 sarah terfikir. sstgh compny nk story yg elok2 je psl produk mereka. tapi sendiri punya imej, kualiti xnak jaga. hmmm. slumber je kan puteri hantar customer punya brng mcm ni. masih xde bubble wrap

    ReplyDelete
    Replies
    1. 100% setuju dengan Sarah. Company macam tu mahukan duit saja tanpa fikirkan cara nak tingkatkan mutu perkhidmatan penghantaran. Dah tahu LUSH tu mudah rosak dan pecah, sepatutnya pandai la fikir. Ni macam tiada otak! Bubble wrap lagi selamat sikit berbanding styrofoam. Huhu.

      Delete
  2. sarah dh dpt agak psl contest tu. mesti xkan senang2 hantar free cmtu je. lagi pula tgk keadaan lush yg puteri dpt. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka fikir semua orang ke dapat ke Singapore? Bangang. Lain kali letak syarat terbuka untuk warga Singapore saja. Baru la orang tahu.

      Delete
  3. sedihnya..huhu..xpatut betul dorg ni..bknnya beli murah..

    ReplyDelete