Tuesday, December 3, 2013

Review : Bag Of Love (Bag Of Lice)

Hello... bloggers!!!

Hari ni saya nak review Bag Of Love Lice
Haha.. baru mau buat review. ish ish
Atas kesibukkan yang melanda, terpaksa ditangguhkan

Ini pertama kali tau subs Bag Of Love
Dari 1st lagi nak subs tapi tak shipping pula ke EM
Baru saja tahu boleh subs tapi kena tambah duit lagi la 

Bag Of Love Lice yang saya dapat ni dari Project Butterfly Malaysia
Terima kasih kepada Ms Tammy Lim (Famous Blogger) kerana memilih saya
Terkejut dan happy sangat! I love you, sis!




Comelnya karakter mini Mi Mi






Nanowhite Infinity Color Correction (CC) Cream SPF50/PA+++
FULL-SIZED
RM49.90





Saya dapat Natural Beige
Sebelum ni tak pernah lagi cuba CC cream
Bila dapat Nanowhite CC ni terus teruja!



Medium coverage
Senang nak blend
Cepat serasi dengan kulit


Definite Smudger Brush 
FULL-SIZED
RM69.00

Yeah, dapat berus!
Saya tengah kumpul berus untuk dijadikan koleksi
Berus ni ada dua jenis, saya tak sure saya dapat jenis apa
Smudger atau Eye Blender?
Err.. mungkin Eye Blender?
I don't know. Haha.


Splassh Mini Glow in the Dark Nail Polish
FULL-SIZED
RM3.90

Saya tak pernah pakai pewarna kuku
So, ini merupakan Nail Polish pertama saya la
Gembira sebab dapat warna kegemaran


Collistar Biorevitalizing Anti-cellulite Concentrate 
200ml (RM185.00)
30ml

Collistar merupakan antara jenama terkenal dan mahal
Siapa ada cellulite boleh la cuba yang ini
Baunya pun sedap!


SP Shampoo 250ml RM72.00
SP Mask 200ml  RM109.00
30ml

SP shampoo dan mask ni dah lama nak cuba tapi susah nak cari
Bila tahu SP ni ada dalam Bag Of Love Lice rasa sayang nak guna
Ya la 30ml je kan.. 2-3 kali guna dah habis. Hehe.







^___^


Apa kata anda? KOMEN je ...

2 comments: