Saturday, December 22, 2012

Haul : Pink Series

Hello...bloggers!!!

Pink Sugar
100ml


dah lama nak miliki perfume ni
akhirnya tercapai juga
sebelum ni try melalui vialnya
baunya sangat-sangat menggoda
yummy!
bertahan selama 6 jam
bergantung pada individu juga

 Juicy Couture
Viva La Juicy
La Fleur



perfume terbaru dari
Juicy Couture
yang ni mini size
baunya seakan dengan Viva La Juicy juga 
tapi yang La Fleur ni
lebih soft, ringan dan fresh
Viva La Juicy tu pula bau sweet yang pekat
tapi dua-dua bau best!


Vidal Sassoon
Ceramic Compact Straightener 25mm


beli di Watson
dah lama nak beli
tapi baru sekarang dapat
masih belum guna
belum buka lagi pun
hahaha

Victoria's Secret
Pink Stripe
Canvas Tote Bag

Tote bag ni
bersize extra large
jenis canvas


Vials

ini tiada kena mengena dengan pink series
kecuali especially escada
saya cuma beli especially escada
Jeanne Lanvin Couture dan Marc Jacobs Dot
tu adalah free dengan pembelian perfume
Pink Sugar dan Juice Couture Viva La Juicy La Fleur

Especially Escada
Delicate Notes

apa yang membezakan cuma nama
yang ni jenis delicate notes
baunya sama saja saya hidu
especially escada memang antara perfume kegemaran saya


Jeanne Lanvin Couture

saya suka bau perfume ni
sedap sangat!
korg boleh la cuba hidu kalau tak percaya
muahaha..


Marc Jacob Dot

nasib baik tak beli botol besar atau mini
pada saya baunya tak la hebat sangat seperti botolnya
maybe orang lain suka
tapi tidak pada saya
tak kena dengan citarasa saya
huhuhu

^___^


Apa kata anda? KOMEN je ...

10 comments:

  1. bestnya ade byk perfume. Jeanne Lanvin Couture mmg sedap baunya. fav perfume sarah skang ni. Semua puteri beli online ke? kt mane?

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kalau sesuai dgn citarasa. hehe.. tak semua beli online. skrg ni mcm sama rata pula byknya. ada beli di kedai dan ada beli online. kalau perfume full size baru beli pink sugar je. pink sugar takde jual di parkson atau metrojaya sini. kebanyakkan beli online mini size dan vial. body mist je byk beli online mcm VS dan BBW. VS kat tmpt saya mahal sgt la sis. mesti sis t'kejut kalau tau harganya. haha.. tu sbb beli online je. murah. saya selalu beli kat seller yg saya link di Trusted Online Shop tu. hehe..

      Delete
  2. Mahal ye. sbb cukai kot tu puteri. Tgk perfume pink sugar ni mcm menarik tau. Suka pink2 gitu.hehe. berapa harga VS tu? klu kt online dlm RM 50 ke ape kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. VS body mist online dalam RM45-RM50 gitu. beauty rush mahal sikit dalam RM60-RM70. b'gantung pada seller jg dan sale time tu. ada yg jual murah dan ada yg mahal sikit dari seller lain. kalau harga di tempat saya, VS body mist RM78. percaya tak? hahaha... pernah beli satu tu pun mama yg belikan. maybe mahal sbb sewa kedai. memang menarik Pink Sugar tu, sis. baunya buat kita jd addicted. tahan lama lagi. ada satu lagi Pink Sugar Sensual. tu pun best! kotak sama bulat tapi bezanya Pink Sugar Sensual ada lace hitam. ^___^

      Delete
  3. cmbest je Viva La Juicy..bau fruity x? sy suka bau ala2 buah je..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang best, shu. bau ringan b'banding Viva La Juicy. La Fleur ni ada campuran buah juga. Mandarin Orange dgn Red Berries. main accords : white floral, fruity, sweet, caramel, fresh & vanilla.

      Delete
    2. cambest je..bru2 ni sy dh trsuka Beyonce Heat Rush..nnt nk p try bau La Fleur pulak..

      Delete
    3. Memang best! Kalau suka bau buah yg sweet tp lembut, try la La Fleur. Saya prnh try Beyonce Heat. Kuat btl baunya tp nice juga la.

      Delete
  4. puteri, sis bau pink sugar mcm bold becky la. ikut hidung sis la.haha. sis survey harga ade jual RM120. tp xtau nama kedai, min masuk je. klu dkt shins RM200 lbh utk 100ml

    ReplyDelete
    Replies
    1. pink sugar lagi strong bau vanilla berbanding bold becky yg lebih soft. saya lebih prefer bold becky. hehe.. saya beli pink sugar 100ml dalam RM155.:)

      Delete