Friday, October 28, 2011

Miniature : Hello Kitty Yummy Perfume EDT

Hello...bloggers!!!

Hahaha...hari ni aku nak cerita pasal Hello Kitty (HK) perfume. Tadi petang aku dapat perfume HK yg aku kirim with my older sis time balik dari KL. perfume HK tu ada di KLIA. harga RM35 for 5ml. what!!? memang tak berbaloi kan? tapi apa boleh buat dah minat. my sis kasi beli yg warnanya krim kekuningan. kenapa la tak pilih biru ka..merah ka..hehehe...ish..ish..ish dah kena belikan tu macam2 lagi. ok2, sambung balik. bila aku try perfume HK tu (dab-on), bau yg sweet seperti gula2. kan HK ni famous bagi kanak2 tu sebab kali HK keluarkan bau sweet sesuai untuk kanak2. tapi jangan silap, HK ada juga keluarkan perfume HK khas untuk orang dewasa iaitu HK Woman. sila google untuk lebih lanjut. paling aku suka HK Yummy Miniature tu adalah botolnya. botolnya berbentuk kepala kucing HK. can you imagine? how cute is that! like..like..like.... klu ada rezeki lebih nak beli perfume HK Woman pula. ramai feedback mengatakan HK Woman wangi. so, aku amat teruja untuk mencubanya nanti.


Hello Kitty Yummy Miniature EDT



cute kan?



Bye...


Apa kata anda? KOMEN je ...

No comments:

Post a Comment